joi, 6 ianuarie 2011

Plangeri sau autosesizari?

Vizionand asta:


inteleg ca parchetul mai stie sa se autosesizeze.

Dar din cate mi-aduc aminte, la parchet s-a depus o plangere referitoare la fraudarea unui vot in Camera Deputatilor. Atunci parchetul nu s-a mai autosesizat, desi s-a tot aratat la tv inregistrarea din sala si se comenta pe aceasta tema.
Referitor la acea plangere, eu nu mai am aflat nimic ( ma uit la tv din joi in pasti, deci nu pot sa garantez ca nu s-a facut nimic). Pe de alta parte, exista posibilitatea ca cercetarea sa nu fie facuta publica. Dar in mintea mea este :
De ce dumnezeii mamii lor se autosesizeaza pentru gainarii si pentru marii corupti nu? Sunt cumva platiti, amenintati, controlati in vreun fel? Raspunsul meu ar fi: DA.
Si nu as vrea sa se inteleaga ca-i iau in vreun fel apararea lui Vadim Tudor. Nu. Este un limbist comunist care nu stie nici sa se poarte si nu are respect nici pentru institutiile statului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu