miercuri, 5 ianuarie 2011

Oldies but goldies

Banc: O blonda intra intr-o benzinarie dupa ce alimenteaza si zice: -Domnule, sa vezi ce mi s-a intamplat… mi-am incuiat cheile in masina si nu stiu cum sa deschid…
– Pai, doamna, aveti geamul deschis?
– Da, dar putin, cam de doua degete.
– Uitati, luati sarma asta si incercati s-o bagati pe geam si sa trageti din interior siguranta la usa …
Zis si facut .In timp ce se chinuia blonda la geam apare un tip razand in peco si il intreaba vanzatorul:
-De ce razi domnule?
-Pai, e o blonda afara care se chinuie sa deschida portiera cu sarma.
-Pai stiu ca eu i-am dat sarma, dar ce-i asa de ras, si-a incuiat femeia cheile, se poate intampla oricui…
-Pai da, dar asta nu e tot…. in masina mai e o blonda care-i spune “mai la stanga, mai la dreapta”



Vezi mai multe din Funny pe 220.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu